Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 34 gevonden artikelen
 
 
  Implications of different methods for specifying classroom composition of externalizing behavior and its relationship to social–emotional outcomes
 
 
Titel: Implications of different methods for specifying classroom composition of externalizing behavior and its relationship to social–emotional outcomes
Auteur: Yudron, Monica
Jones, Stephanie M.
Raver, C. Cybele
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 29 (2014) nr. 4 pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 34 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland