Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 15 gevonden artikelen
 
 
  A cross-lag analysis of longitudinal associations between preschool teachers’ instructional support identification skills and observed behavior
 
 
Titel: A cross-lag analysis of longitudinal associations between preschool teachers’ instructional support identification skills and observed behavior
Auteur: Pianta, Robert C.
Burchinal, Margaret
Jamil, Faiza M.
Sabol, Terri
Grimm, Kevin
Hamre, Bridget K.
Downer, Jason
LoCasale-Crouch, Jennifer
Howes, Carollee
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 29 (2014) nr. 2 pagina's 11 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland