Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 22 gevonden artikelen
 
 
  The “How many?” task inadequately assesses the understanding of the cardinality principle
 
 
Titel: The “How many?” task inadequately assesses the understanding of the cardinality principle
Auteur: Thevenot, Catherine
Krenger, Marie
Verschenen in: Cognitive development
Paginering: Jaargang 72 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland