Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Fostering Taiwanese preschoolers’ understanding of the addition–subtraction inverse principle
 
 
Titel: Fostering Taiwanese preschoolers’ understanding of the addition–subtraction inverse principle
Auteur: Lai, Meng-Lung
Baroody, Arthur J.
Johnson, Amanda R.
Verschenen in: Cognitive development
Paginering: Jaargang 23 (2008) nr. 1 pagina's 20 p.
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland