Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Democratizing the Classroom: Sequencing Discussions and Assignments to Promote Student Ownership of the Course
 
 
Titel: Democratizing the Classroom: Sequencing Discussions and Assignments to Promote Student Ownership of the Course
Auteur: Schneider, Geoffrey
Verschenen in: The review of radical political economics
Paginering: Jaargang 42 (2010) nr. 1 pagina's 101-107
Jaar: 2010-03
Inhoud:
Uitgever: SAGE Publications, Sage CA: Los Angeles, CA
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland