Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Openness to theory and its importance for pre-service teachers’ self-efficacy, emotions, and classroom behaviour in the teaching practicum
 
 
Titel: Openness to theory and its importance for pre-service teachers’ self-efficacy, emotions, and classroom behaviour in the teaching practicum
Auteur: Hascher, Tina
Hagenauer, Gerda
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 77 (2016) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland