Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Social interactions that support students’ self-regulated learning: A case study of one teacher's experiences
 
 
Titel: Social interactions that support students’ self-regulated learning: A case study of one teacher's experiences
Auteur: Alvi, Effat
Gillies, Robyn M.
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 72 (2015) nr. C pagina's 12 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland