Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Using productive disciplinary engagement and epistemic practices to evaluate a traditional Brazilian high school chemistry classroom
 
 
Titel: Using productive disciplinary engagement and epistemic practices to evaluate a traditional Brazilian high school chemistry classroom
Auteur: Mortimer, Eduardo F.
Araújo, Angélica Oliveira de
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 64 (2014) nr. C pagina's 14 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland