Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 19 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Should teachers stick to the script? Examining the effects of scripted lessons on student literacy in Madagascar
 
 
Titel: Should teachers stick to the script? Examining the effects of scripted lessons on student literacy in Madagascar
Auteur: Moussa, Wael
Louge, Nathalie
Pauwelyn, Luka
Contreras-Gomez, Rafael
Cao, Yvonne
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 124 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 19 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland