Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 15 gevonden artikelen
 
 
  How is regulative discourse recontextualized into instructional discourse in Basil Bernstein’s code theory? A study of the interplay between recognition and realization rules based on primary school teachers’ perceptions
 
 
Titel: How is regulative discourse recontextualized into instructional discourse in Basil Bernstein’s code theory? A study of the interplay between recognition and realization rules based on primary school teachers’ perceptions
Auteur: Chiang, Tien-Hui
Zhang, Pingping
Dong, Yonggui
Thurston, Allen
Cui, Laiting
Liu, Jun-ren
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 108 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 15 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland