Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 41 gevonden artikelen
 
 
  Formative assessment: A systematic review of critical teacher prerequisites for classroom practice
 
 
Titel: Formative assessment: A systematic review of critical teacher prerequisites for classroom practice
Auteur: Schildkamp, Kim
van der Kleij, Fabienne M.
Heitink, Maaike C.
Kippers, Wilma B.
Veldkamp, Bernard P.
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 103 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland