Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 31 gevonden artikelen
 
 
  Do new product development managers in large or high-market-share firms perceive marketing-R&D interface principles differently?
 
 
Titel: Do new product development managers in large or high-market-share firms perceive marketing-R&D interface principles differently?
Auteur: Haggblom, Ted
Calantone, Roger J.
Anthony Di Benedetto, C.
Verschenen in: The journal of product innovation management
Paginering: Jaargang 12 (1995) nr. 4 pagina's 11 p.
Jaar: 1995
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland