Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 68 gevonden artikelen
 
 
  Effects of hypermedia instruction on declarative, conditional and procedural knowledge in ADHD students
 
 
Titel: Effects of hypermedia instruction on declarative, conditional and procedural knowledge in ADHD students
Auteur: Fabio, Rosa Angela
Antonietti, Alessandro
Verschenen in: Research in developmental disabilities
Paginering: Jaargang 33 (2012) nr. 6 pagina's 12 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 68 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland