Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Failing to progress or progressing to fail? Age-for-grade heterogeneity and grade repetition in primary schools in Karonga district, northern Malawi
 
 
Titel: Failing to progress or progressing to fail? Age-for-grade heterogeneity and grade repetition in primary schools in Karonga district, northern Malawi
Auteur: Sunny, Bindu S.
Elze, Markus
Chihana, Menard
Gondwe, Levie
Crampin, Amelia C.
Munkhondya, Masoyaona
Kondowe, Scotch
Glynn, Judith R.
Verschenen in: International journal of educational development
Paginering: Jaargang 52 (2017) nr. C pagina's 13 p.
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland