Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 15 van 17 gevonden artikelen
 
 
  What is the impact of service quality on customers’ satisfaction during COVID-19 outbreak? New findings from online reviews analysis
 
 
Titel: What is the impact of service quality on customers’ satisfaction during COVID-19 outbreak? New findings from online reviews analysis
Auteur: Nilashi, Mehrbakhsh
Abumalloh, Rabab Ali
Alghamdi, Abdullah
Minaei-Bidgoli, Behrouz
Alsulami, Abdulaziz A.
Thanoon, Mohammed
Asadi, Shahla
Samad, Sarminah
Verschenen in: Telematics and informatics
Paginering: Jaargang 64 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 15 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland