Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Segmenting consumers based on social media advertising perceptions: How does purchase intention differ across segments?
 
 
Titel: Segmenting consumers based on social media advertising perceptions: How does purchase intention differ across segments?
Auteur: Nasir, V. Aslihan
Keserel, Ali Can
Surgit, Onur Eren
Nalbant, Mehmet
Verschenen in: Telematics and informatics
Paginering: Jaargang 64 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland