Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Product success in cultural markets: The mediating role of familiarity, peers, and experts
 
 
Titel: Product success in cultural markets: The mediating role of familiarity, peers, and experts
Auteur: Keuschnigg, Marc
Verschenen in: Poetics
Paginering: Jaargang 51 (2015) nr. C pagina's 20 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland