Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 31 gevonden artikelen
 
 
  Not all words are beneficial: The impact of management response contents on customer engagement behavior
 
 
Titel: Not all words are beneficial: The impact of management response contents on customer engagement behavior
Auteur: Zhang, Zili
Li, Hengyun
Yang, Yang
Xu, Yukuan
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 93 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland