Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Effect of celebrity endorsement on tourists’ perception of corporate image, corporate credibility and corporate loyalty
 
 
Titel: Effect of celebrity endorsement on tourists’ perception of corporate image, corporate credibility and corporate loyalty
Auteur: Kim, Samuel Seongseop
Lee, Jinsoo
Prideaux, Bruce
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 37 (2014) nr. C pagina's 15 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland