Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 42 gevonden artikelen
 
 
  CSR and customer loyalty: The roles of trust, customer identification with the company and satisfaction
 
 
Titel: CSR and customer loyalty: The roles of trust, customer identification with the company and satisfaction
Auteur: Martínez, Patricia
Rodríguez del Bosque, Ignacio
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 35 (2013) nr. C pagina's 11 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 42 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland