Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 27 van 27 gevonden artikelen
 
 
  When will customers care about service failures that happened to strangers? The role of personal similarity and regulatory focus and its implication on service evaluation
 
 
Titel: When will customers care about service failures that happened to strangers? The role of personal similarity and regulatory focus and its implication on service evaluation
Auteur: Wan, Lisa C.
Chan, Elisa K.Y.
Su, Lei
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 30 (2011) nr. 1 pagina's 8 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 27 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland