Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 14 gevonden artikelen
 
 
  The impact of co-branding on post-purchase behaviors in family restaurants
 
 
Titel: The impact of co-branding on post-purchase behaviors in family restaurants
Auteur: Lee, Soojin
Kim, Woo Gon
Kim, Hyun Jeong
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 25 (2006) nr. 2 pagina's 17 p.
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland