Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 70 van 78 gevonden artikelen
 
 
  Understanding customer complaints from negative online hotel reviews: A BERT-based deep learning approach
 
 
Titel: Understanding customer complaints from negative online hotel reviews: A BERT-based deep learning approach
Auteur: Xu, Wuhuan
Yao, Zhong
Ma, Yuanhong
Li, Zeyu
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 126 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 70 van 78 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland