Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 39 van 78 gevonden artikelen
 
 
  Influencing customer compensation expectations in service failures: Comparing the roles of service robots and human employees
 
 
Titel: Influencing customer compensation expectations in service failures: Comparing the roles of service robots and human employees
Auteur: Song, Jinzhu
Wen, Chenming
Huang, Youlin
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 126 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 39 van 78 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland