Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 22 gevonden artikelen
 
 
  How service quality affects consumer revisit behavior in chain restaurants: Lessons from COVID-19
 
 
Titel: How service quality affects consumer revisit behavior in chain restaurants: Lessons from COVID-19
Auteur: Liu, Chih-Hsing
Lapuz, Maria Carmen B.
Gan, Bernard
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 121 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland