Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 48 gevonden artikelen
 
 
  Hotel reviews during the pandemic: Encouraging repeat customers to “speak up” through management response
 
 
Titel: Hotel reviews during the pandemic: Encouraging repeat customers to “speak up” through management response
Auteur: Wang, Na
Teo, Thompson S.H.
Liu, Shan
Lim, Vivien K.G.
Verschenen in: International journal of hospitality management
Paginering: Jaargang 120 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2024
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 48 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland