Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Making Science Education More Accessible: A Case Study of TikTok’s Utility as a Science Communication Tool
 
 
Titel: Making Science Education More Accessible: A Case Study of TikTok’s Utility as a Science Communication Tool
Auteur: Rein, Ben
Verschenen in: Neuroscience
Paginering: Jaargang 530 () nr. C pagina's 192-200
Jaar: 2023
Inhoud:
Uitgever: IBRO
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland