Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
 
  When and how to introduce live streaming for video game? Consumers’ trade-off between buying and watching
 
 
Titel: When and how to introduce live streaming for video game? Consumers’ trade-off between buying and watching
Auteur: Qiao, Lingyu
Tang, Wansheng
Hao, Guangwei
Xia, Yi
Zhang, Jianxiong
Verschenen in: Omega
Paginering: Jaargang 135 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland