Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 20 gevonden artikelen
 
 
  The impact of cross-selling on managing consumer returns in omnichannel operations
 
 
Titel: The impact of cross-selling on managing consumer returns in omnichannel operations
Auteur: Yang, Guangyong
Ji, Guojun
Verschenen in: Omega
Paginering: Jaargang 111 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland