Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
 
  To gamify or not to gamify? An experimental field study of the influence of badges on motivation, activity, and performance in an online learning course
 
 
Titel: To gamify or not to gamify? An experimental field study of the influence of badges on motivation, activity, and performance in an online learning course
Auteur: Kyewski, Elias
Krämer, Nicole C.
Verschenen in: Computers and education
Paginering: Jaargang 118 (2018) nr. C pagina's 25-37
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland