Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Formative assessment and self-regulated learning: How formative assessment supports students' self-regulation in English language learning
 
 
Titel: Formative assessment and self-regulated learning: How formative assessment supports students' self-regulation in English language learning
Auteur: Xiao, Yangyu
Yang, Min
Verschenen in: System
Paginering: Jaargang 81 (2019) nr. C pagina's 39-49
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland