Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 28 gevonden artikelen
 
 
  EFL teachers’ formative assessment literacy and developmental trajectories: A comparative study of face-to-face and blended teaching modes
 
 
Titel: EFL teachers’ formative assessment literacy and developmental trajectories: A comparative study of face-to-face and blended teaching modes
Auteur: Meng, Yaru
Cui, Yu
Aryadoust, Vahid
Verschenen in: System
Paginering: Jaargang 132 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland