Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Teacher-child interaction quality moderates social risks associated with problem behavior in preschool classroom contexts
 
 
Titel: Teacher-child interaction quality moderates social risks associated with problem behavior in preschool classroom contexts
Auteur: Bulotsky-Shearer, Rebecca J.
Fernandez, Veronica A.
Bichay-Awadalla, Krystal
Bailey, Jhonelle
Futterer, Jenna
Qi, Cathy Huaqing
Verschenen in: Journal of applied developmental psychology
Paginering: Jaargang 67 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland