Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Teacher–child relationships and social competence: A two-year longitudinal study of Chinese preschoolers
 
 
Titel: Teacher–child relationships and social competence: A two-year longitudinal study of Chinese preschoolers
Auteur: Zhang, Xiao
Nurmi, Jari-Erik
Verschenen in: Journal of applied developmental psychology
Paginering: Jaargang 33 (2012) nr. 3 pagina's 11 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland