Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 24 gevonden artikelen
 
 
  Segmenting the audience of a cause-related marketing viral campaign
 
 
Titel: Segmenting the audience of a cause-related marketing viral campaign
Auteur: Mora, Elísabet
Vila-Lopez, Natalia
Küster-Boluda, Inés
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 59 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 24 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland