Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 29 van 32 gevonden artikelen
 
 
  The impact of consumers’ perceptions regarding the ethics of online retailers and promotional strategy on their repurchase intention
 
 
Titel: The impact of consumers’ perceptions regarding the ethics of online retailers and promotional strategy on their repurchase intention
Auteur: Lee, Lynne
Charles, Vincent
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 57 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2021
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 29 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland