Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 26 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Using big data analytics to study brand authenticity sentiments: The case of Starbucks on Twitter
 
 
Titel: Using big data analytics to study brand authenticity sentiments: The case of Starbucks on Twitter
Auteur: Shirdastian, Hamid
Laroche, Michel
Richard, Marie-Odile
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 48 () nr. C pagina's 291-307
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 26 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland