Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Social media mining for product planning: A product opportunity mining approach based on topic modeling and sentiment analysis
 
 
Titel: Social media mining for product planning: A product opportunity mining approach based on topic modeling and sentiment analysis
Auteur: Jeong, Byeongki
Yoon, Janghyeok
Lee, Jae-Min
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 48 () nr. C pagina's 280-290
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland