Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Exploring the psychological mechanisms from personalized advertisements to urge to buy impulsively on social media
 
 
Titel: Exploring the psychological mechanisms from personalized advertisements to urge to buy impulsively on social media
Auteur: Setyani, Virda
Zhu, Yu-Qian
Hidayanto, Achmad Nizar
Sandhyaduhita, Puspa Indahati
Hsiao, Bo
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 48 () nr. C pagina's 96-107
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland