Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 27 gevonden artikelen
 
 
  Brand communities based in social media: How unique are they? Evidence from two exemplary brand communities
 
 
Titel: Brand communities based in social media: How unique are they? Evidence from two exemplary brand communities
Auteur: Habibi, Mohammad Reza
Laroche, Michel
Richard, Marie-Odile
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 34 (2014) nr. 2 pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 27 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland