Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Do students benefit from longer school days? Regression discontinuity evidence from Florida's additional hour of literacy instruction
 
 
Titel: Do students benefit from longer school days? Regression discontinuity evidence from Florida's additional hour of literacy instruction
Auteur: Figlio, David
Holden, Kristian L.
Ozek, Umut
Verschenen in: Economics of education review
Paginering: Jaargang 67 (2018) nr. C pagina's 171-183
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland