Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Does class size matter for school tracking outcomes after elementary school? Quasi-experimental evidence using administrative panel data from Germany
 
 
Titel: Does class size matter for school tracking outcomes after elementary school? Quasi-experimental evidence using administrative panel data from Germany
Auteur: Argaw, Bethlehem A.
Puhani, Patrick A.
Verschenen in: Economics of education review
Paginering: Jaargang 65 (2018) nr. C pagina's 48-57
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland