Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 17 gevonden artikelen
 
 
  Chinese students’ implicit theories of intelligence and school performance: Implications for their approach to schoolwork
 
 
Titel: Chinese students’ implicit theories of intelligence and school performance: Implications for their approach to schoolwork
Auteur: Wang, Qian
Ng, Florrie Fei-Yin
Verschenen in: Personality and individual differences
Paginering: Jaargang 52 (2012) nr. 8 pagina's 6 p.
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland