Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 28 gevonden artikelen
 
 
  The effect of consumers' implicit theory of personality and product feedback in self-directed consumer contexts
 
 
Titel: The effect of consumers' implicit theory of personality and product feedback in self-directed consumer contexts
Auteur: Mathur, Pragya
Yucel-Aybat, Ozge
Block, Lauren
Eisenstein, Eric M.
Verschenen in: Personality and individual differences
Paginering: Jaargang 190 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland