Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 66 gevonden artikelen
 
 
  How does emotional intelligence help teachers to stay engaged? Cross-validation of a moderated mediation model
 
 
Titel: How does emotional intelligence help teachers to stay engaged? Cross-validation of a moderated mediation model
Auteur: Mérida-López, Sergio
Bakker, Arnold B.
Extremera, Natalio
Verschenen in: Personality and individual differences
Paginering: Jaargang 151 (2019) nr. C pagina's p.
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 66 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland