Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 51 gevonden artikelen
 
 
  Daily relationships between elementary school students’ perceived teacher/peer support and school behaviors: the mediating role of negative emotions and the moderating role of mindfulness
 
 
Titel: Daily relationships between elementary school students’ perceived teacher/peer support and school behaviors: the mediating role of negative emotions and the moderating role of mindfulness
Auteur: Wen, Xue
Chong, Zh Yeng
De Alwis, Jackelyn
Liu, Xiaoyan
Xu, Wei
Verschenen in: Children and youth services review
Paginering: Jaargang 176 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2025
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 51 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland