Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Does explicit teaching of critical thinking improve critical thinking skills of English language learners in higher education? A critical review of causal evidence
 
 
Titel: Does explicit teaching of critical thinking improve critical thinking skills of English language learners in higher education? A critical review of causal evidence
Auteur: El Soufi, Nada
See, Beng Huat
Verschenen in: Studies in educational evaluation
Paginering: Jaargang 60 (2019) nr. C pagina's 140-162
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland