Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Unravelling continuous assessment practice: Policy implications for teachers’ work and professional learning
 
 
Titel: Unravelling continuous assessment practice: Policy implications for teachers’ work and professional learning
Auteur: De Lisle, Jerome
Verschenen in: Studies in educational evaluation
Paginering: Jaargang 50 (2016) nr. C pagina's 13 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland