Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 20 gevonden artikelen
 
 
  Five Styles of Customer Knowledge Management, and How Smart Companies Use Them To Create Value
 
 
Titel: Five Styles of Customer Knowledge Management, and How Smart Companies Use Them To Create Value
Auteur: Gibbert, Michael
Leibold, Marius
Probst, Gilbert
Verschenen in: European management journal
Paginering: Jaargang 20 (2002) nr. 5 pagina's 11 p.
Jaar: 2002
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland