Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Learn to breathe, breathe to learn? No evidence for effects of slow deep breathing at a 0.1 Hz frequency on reversal learning
 
 
Titel: Learn to breathe, breathe to learn? No evidence for effects of slow deep breathing at a 0.1 Hz frequency on reversal learning
Auteur: D'Agostini, Martina
Claes, Nathalie
Franssen, Mathijs
von Leupoldt, Andreas
Van Diest, Ilse
Verschenen in: International journal of psychophysiology
Paginering: Jaargang 174 () nr. C pagina's 92-107
Jaar: 2022
Inhoud:
Uitgever: Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland